#LiczyszSięTy!
Program stażowy
Netto to miejsce, w którym stawiamy na ciągły rozwój i nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań.
Doceniamy indywidualność, zaangażowanie i pasję.
CEL
Zapewnienie stażystom możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w pracy, jako Sprzedawca oraz rozwinięcie umiejętności niezbędnych do skutecznej obsługi Klienta i zarządzania asortymentem.
CZAS TRWANIA
Zgodnie z ustaleniami.
Dodatkowe elementy
Możliwość zatrudnienia dla najlepszych Stażystów po zakończeniu programu.
Udział w akcjach społecznościowych i promocjach organizowanych przez sklepy Netto.
Struktura programu
Wprowadzenie do firmy
i kultury organizacyjnej
Szkolenie w obsłudze Klienta
Zarządzanie asortymentem
Zapoznanie Stażystów z asortymentem sklepów oraz zasadami ustawiania i eksponowania produktów. Nauka odbioru i kontrola jakości towarów, zarządzanie datami ważności.
Zapewnienie bezpieczeństwa w sklepie
Praktyka
Opieka i feedback
– Przypisanie opiekuna, który będzie udzielał Stażystom wsparcia i feedbacku.
– Regularne spotkania z opiekunem, w celu omawiania postępów, wyzwań i celów rozwojowych.
Ocena postępów i rozwoju
– Indywidualne spotkania oceniające podczas i po zakończeniu programu.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zapytania prosimy skierować drogą mailową
do Marity Kocoń:
marita.kocon@netto.pl