#LiczyszSięTy!

Program stażowy

Netto to miejsce, w którym stawiamy na ciągły rozwój i nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań.
Doceniamy indywidualność, zaangażowanie i pasję.

CEL

Zapewnienie stażystom możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w pracy, jako Sprzedawca oraz rozwinięcie umiejętności niezbędnych do skutecznej obsługi Klienta i zarządzania asortymentem.

CZAS TRWANIA

Zgodnie z ustaleniami.

Dodatkowe elementy

Możliwość zatrudnienia dla najlepszych Stażystów po zakończeniu programu.

Udział w akcjach społecznościowych i promocjach organizowanych przez sklepy Netto.

Struktura programu

1

Wprowadzenie do firmy
i kultury organizacyjnej

Omówienie standardów obsługi Klienta i kultury pracy w sklepach Netto.

2

Szkolenie w obsłudze Klienta

Szkolenie z technik obsługi Klienta, w tym komunikacja z Klientem, rozwiązywanie problemów i budowanie relacji z Klientem. Praktyczne ćwiczenia na temat obsługi kas, pakowania towarów.

3

Zarządzanie asortymentem

Zapoznanie Stażystów z asortymentem sklepów oraz zasadami ustawiania i eksponowania produktów. Nauka odbioru i kontrola jakości towarów, zarządzanie datami ważności.

4

Zapewnienie bezpieczeństwa w sklepie

Szkolenie z zasad bezpieczeństwa i higieny w miejscu pracy. Nauka procedur postępowania w sytuacjach awaryjnych, w tym kradzieży, wypadków.

5

Praktyka

Stażyści będą mieć możliwość pracy w różnych działach sklepu, takich jak: dział spożywczy, chemii gospodarczej. Praca w różnych działach umożliwi Stażystom zdobycie wszechstronnego doświadczenia.

6

Opieka i feedback

– Przypisanie opiekuna, który będzie udzielał Stażystom wsparcia i feedbacku.
– Regularne spotkania z opiekunem, w celu omawiania postępów, wyzwań i celów rozwojowych.

7

Ocena postępów i rozwoju

– Regularne oceny postępów Stażystów oraz ich rozwoju zawodowego.
– Indywidualne spotkania oceniające podczas i po zakończeniu programu.

Potrzebujesz więcej informacji?

Zapytania prosimy skierować drogą mailową
do Marity Kocoń:
marita.kocon@netto.pl