myVoice 2025 – w naszej firmie startuje coroczne badanie zaangażowania i satysfakcji z pracy!

Dziś rozpoczynamy nasze coroczne badanie zaangażowania i satysfakcji z pracymyVoice, w którym liczy się głos każdego Pracownika całej Grupy Salling (do której należy Netto).

To wyjątkowa okazja, by podzielić się swoimi opiniami, pomysłami i doświadczeniami związanymi z codzienną pracą w naszej firmie.

👉 Dlaczego każdego roku zachęcamy do udziału w badaniu?

– wprowadzenia cotygodniowych Newsów od Zarządu, które są publikowane w naszym intranecie. Dzięki temu każdy Pracownik może dowiedzieć, co „w trawie piszczy” u poszczególnych zespołów 😉
– weryfikacji oferowanych benefitów i tym samym w naszej ofercie mamy… kartę Multisport – dostępną dla wszystkich pracowników,
– uruchomiliśmy platformę kafeteryjną, myBenefit,                 
– powstała rada Głos Pracowników, dzięki której możemy wcielać w życie oddolne inicjatywy pracowników,
– zwiększyliśmy możliwość dni pracy zdalnej dla pracowników Administracji (z 4+1 na 3+2).

To i wiele innych… Czarno na białym (a raczej chciałoby się powiedzieć: na żółtym 😊) widać, jak nasza firma się rozwija, idąc za głosem Pracowników. W tym roku nowością w myVoice są dwa dodatkowe pytania z obszaru DEI (Diversity, Equity & Inclusion) – chcemy, aby każdy mógł czuć się dobrze w naszej firmie i całej Grupie, niezależnie od swojego doświadczenia, perspektywy czy roli.

🔒 Badanie potrwa do 16 września i jest w pełni anonimowe (cały proces jest administrowany przez niezależną firmę zewnętrzną).

myVoice to nie jest zwykła, korporacyjna ankieta. To narzędzie, pomagające w bezpośredni sposób wskazać obszary, które wymagają poprawy oraz okazja do podkreślenia tego, co w naszej społeczności cenimy w naszej firmie i chcemy, by zostało z nami na dłużej 💛🖤